سقف لابل در تله کابین رامسر
13
مارس

سقف کشسان لابل در تله کابین رامسر

اجرای سقف کشسان لابل در تله کابین رامسر

یکی از مراکز تفریحی و مقاصد پرطرفدار توریستی در شمال ایران، تله کابین رامسر می باشد. این تله کابین در 5 کیلومتری غرب رامسر واقع شده است.  این مجموعه توریستی دارای امکاناتی چون شهربازی، فروشگاه، رستوران و … می باشد. به عنوان یک مقصد توریستی محبوب، رسیدگی به نمای بیرونی و داخلی تله کابین امر بسیار مهمی است. به همین دلیل، مطلبی در خصوص سقف کشسان لابل در تله کابین رامسر مطالعه می کنید.

سقف کشسان لابل در تله کابین رامسر
سقف کشسان نصب شده در مجموعه فروشگاهی تله کابین رامسر از نوع سقف چاپی با طرح های ساده است. چاپ سقف کشسان لابل در تله کابین رامسر با استفاده از دستگاه چاپ یو وی صورت گرفته است. این دستگاه چاپ، دارای قابلیت چاپ یکپارچه تا عرض 5 متر است. بدین شکل احتیاجی به استفاده از خط جوش یا دوخت روی پارچه نخواهد بود.
امکان چاپ تصاویر روی سقف کشسان، صرف نظر از رنگ و طرح مورد نظر شما، وجود دارد. اما اگر مایل به ایجاد تغییرات کم و مینیمال در محیط داخلی هستید، از طرح های ساده با زمینه روشن استفاده کنید. به این ترتیب در ظاهر محیط تغییر کوچک اما گیرایی ایجاد کرده اید.

سقف کشسان لابل در تله کابین رامسر
سفارش سقف کشسان لابل

برای نصب سقف کشسان لابل کافی است ابتدا نمونه کارهای اجرایی لابل را مشاهده نمایید و با ما تماس بگیرید. شما می توانید از مشاوره کوتاه در مورد انواع سقف کشسان و ویژگی های آن ها بهره مند شوید. همکاران ما به شما کمک می کنند انتخاب درستی به هنگام خرید سقف کشسان داشته باشید.

بیشتر بخوانید  10 مزیت مهم سقف کشسان نسبت به کناف