20
ژوئن

نصب سقف کشسان در مراکز بهداشتی درمانی_نوسادکور

 
از مکان هایی که نصب سقف کشسان در آن توصیه می شود، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مطب و سالن انتظار پزشکان محترم است. این اماکن درمانی که بیماران زیادی روزانه به آن ها مراجعه می کنند در معرض انواع میکروب های مضر هستند. اما راه حل برای به حداقل رساندن احتمال سرایت بیماری ها در این اماکن چیست؟ چگونه نصب سقف کشسان در مراکز بهداشتی درمانی می تواند مفید باشد؟
 

مزایای نصب سقف کشسان درمراکز بهداشتی درمانی:

سقف کشسان لابل دارای مزایای بسیار زیادی است. اما مزایای ویژه ای برای اماکن بهداشتی درمانی دارد که آن را از انواع سقف متمایز کرده و به بهترین گزینه برای نصب در مراکز درمانی تبدیل می کند. به همین جهت استقبال از نصب سقف کشسان در مراکز درمانی و بهداشتی رو به فزونی است. در ادامه این مطلب این مزایا را مرور می کنیم.

سقف کشسان  آنتی باکتریال و ضد قارچ است.

رعایت اصول بهداشتی در مکان هایی همچون بیمارستان ها، مطب پزشکان و درمانگاه ها اصلی اساسی و مهم است. تمامی پزشکان و مسئولین سعی دارند از مواد و مصالحی در ساخت این مکان های درمانی استفاده کنند که اصول بهداشتی را رعایت کرده و ریسک سرایت و یا تشدید بیماری را به حداقل برسانند. به همین دلیل استفاده از این نوع سقف  در مطب ها و بیمارستان ها با استقبال چشمگیری مواجه شد.
 
دلیل این استقبال، ویژگی ضد باکتری (آنتی باکتریال) و ضد قارچ بودن سقف کشسان است. به این معنی که باکتری های مضر روی سطح این سقف امکان رشد و تکثیر ندارند و از بین می روند. این مزیت سقف کشسان از سرایت بیماری های ناشی از انواع قارچ های مضر نیز جلوگیری می کند.
 

بیشتر بخوانید  نمونه سقف های اجرا شده از تیم نوسادکور

سقف کشسان ضد گرد و غبار است.

همه ما می دانیم که گرد و غبار برای دستگاه تنفسی بسیار مضر است. سقف کاذب کششی ضد گرد و غبار است. به این معنی که نه تنها مانند برخی انواع سقف تولید گرد و غبار نمی کند، بلکه آن را به خود جذب نکرده و مانع عبور آن از سقف و پخش آن در محیط می شود.
 

سقف کشسان قابل شستشو است.

بر خلاف انواع سقف های دیگر، در صورتی که لکه هایی روی سقف کشسان دیده شود و موادی به آن گیر کند می توان گوشه ای از این سقف را باز کرد و آن را به راحتی شستشو داد.این روند کوچکترین تاثیری بر شکل، کیفیت و رنگ سقف کششی ندارد و می توان آن را مانند روز اول نصب و استفاده کرد.