17
ژوئن

چاپ عکس و طرح بر روی سقف های کشسان_ نوسادکور

آسمان

طرح آسمان از پرطرفدارترین طرح های سقف کشسان   برای نصب در منزل است. این طرح به دلیل برخورداری از رنگ آبی آسمانی، تداعی کننده روزهای گرم بهار و تابستان و برانگیزاننده حس آرامش است. این طرح  در تمام اتاق های منزل قابل اجرا می باشد. و نمونه تصاویر آسمان ابری را، گاه همراه با شاخ و برگ و شکوفه های بهاری، می بینید. به علت تنوع زیاد در طرح ، می توانید هر کدام از آن ها را که هماهنگ با سلیقه شخصی شما است، انتخاب کنید.

فضا

قابلیت چاپ در سقف کشسان به شما این امکان را می دهد که انواع تصاویر مورد علاقه خود را در خانه داشته باشید. طرح فضا و آسمان ستاره ای از جمله طرح های بسیار زیبای سقف کشسان لابل می باشد. این طرح مناسب محیط هایی است که نیاز به نور زیادی ندارند، مانند اتاق خواب، استخرها، سرویس بهداشتی و حمام.

طرح انتزاعی

تصاویر انتزاعی دارای انواع رنگ های شاد و با نشاط می باشند. این نوع تصاویر مخصوص افرادی است که به هنر پیچیده انتزاعی علاقه مند هستند. برخی از این طرح ها برای سقف کشسان در اتاق هایی با دکوراسیون مینیمالیستی بسیار مناسب هستند. برخی از آن ها که دارای پیچیدگی و ترکیب رنگ بیشتری است، برای هماهنگی با دکوراسیون های چند رنگ مناسب تر می باشند.

پروانه

با سقف کشسان  تصویر انواع پروانه های زیبا را روی دیوار و سقف خانه هایتان داشته باشید. این تصاویر رنگارنگ و زیبا تاثیر به سزایی در محیط زندگی دارد. این حشره کوچک و شاد سمبل زندگی آزادانه، عمیق و بانشاط است. در بسیاری از فرهنگ ها پروانه ها نماد روح انسان هستند. به علاوه در سراسر جهان مردم آن ها را سمبل جاودانگی، تحول، امید و زندگی می دانند. تصویر این موجودات زیبا را می توانید در اتاق کودکان، اتاق کار، سرویس بهداشتی و حتی اتاق نشیمن داشته باشید.

گل و گیاه

چاپ گل و گیاه بر روی سقف کششی از جمله طرح های پرطرفدار است. گل و گیاه نماد زیبایی، شادی و لطافت است. این طرح ها، چشم مهمانان شما را خیره می کنند و جلوه خاصی به اتاق های منزل شما می بخشند. شما می توانید طرح و رنگ گل مناسب دکوراسیون داخلی خود را انتخاب کرده و آن را در اتاق نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام خود داشته باشید. علاوه بر منزل، اینگونه طرح ها برای نصب سقف کشسان درمحیط کار مانند گل فروشی ، آرایشگاه زنانه، مزون لباس و فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی نیز مناسب هستند.

بیشتر بخوانید  بازار رقابتی در سقف های کشسان

سیاه و سفید

استفاده از تصاویر سیاه و سفید در سقف کشسان، به دکوراسیون شما جلوه ای خاص و هنری می بخشد. ترکیب این دو رنگ ساده در کنار هم برخی از بهترین آثار هنری را به وجود آورده است. استفاده از رنگ سیاه شبیه به نقطه مرکزی عمل کرده و نگاه بیننده را جلب می کند. استفاده از این رنگ در کنار رنگ سفید باعث می شود اتاق شما محیطی لوکس ، مینیمال و هوشمندانه به نظر بیاید.

فرشته ها

فرشته ها نوید دهنده امید و زندگی هستند. آن ها نور را با خود به همراه دارند و وجودشان در هر شرایطی تداعی کننده حس آرامش، امنیت و پاکی است. به علت تاثیر بسیار زیاد فرشته ها بر کودکان، اجرای این طرح از سقف کششی لابل در اتاق کودکان، مهدکودک ها و بیمارستان اطفال بسیار پرطرفدار است. شما می توانید با چاپ این طرح زیبا در اتاق فرزندتان به او حس دلگرمی و امنیت ببخشید.

طبیعت

با چاپ طرح طبیعت بر روی سقف کشسان، زیبایی و طراوت یک روز بهاری را به خانه هایتان وارد کنید. این طرح ها اکثرا تصاویر شکوفه های بهاری، درختان زیبا در فصل های مختلف، چمنزار و رودها هستند. داشتن طرح مناظر طبیعی، آرامش و طراوت را به افراد خانه منتقل می کند. هر کدام از تصاویر طبیعت دارای مفهوم و اثری بر محیط است. برای مثال تصاویر مربوط به رود به انسان حس تحرک و جنبش می بخشند. درختان همیشه نشان دهنده امید، استقامت و شروع دوباره در زندگی هستند. گل ها نیز سمبل زیبایی و طراوت هستند و به افراد حاضر در محیط حس شادابی می بخشند.

سه بعدی

چاپ عکس و طرح سه بعدی برای منظور خاصی انجام می شود که اکثرا برای بخشیدن بُعد به محیط است. این سقف های سه بعدی خطای دید جالبی به وجود می آورند و تاثیر به سزایی در جلب توجه نگاه بیننده دارند. طرح های سه بعدی در کنار آثار هنری دیگر و یا حتی به تنهایی نشان دهنده درگاه های عبور از بعدی به بعد دیگر است.

بیشتر بخوانید  جدید ترین تکنولوژی سقف کشسان

تذهیب گل و بوته

انواع طرح های تذهیبی و کادرهای زیبا به همراه نقوش سنتی ایرانی جزو طرح های خاص و بسیار زیبای سقف کشسان  می باشند. این طرح ها برای دکوراسیون داخلی به سبک سنتی بسیار مناسب هستند. طرح های تذهیب گل و بوته دارای تنوع نقش و رنگ بالایی هستند و از آن ها می توان برای هماهنگی با هر رنگی در دکوراسیون استفاده کرد.

مکان های مشهور

تصاویر مکان های مشهور و دیدنی جهان همیشه جزو پرطرفدارترین تصاویر بوده اند. شهرهای زیبایی همچون ونیز، شهر روی آب، شب های نورانی نیویورک، مکان های تاریخی پرو و برج زیبا و خیره کننده ایفل در پاریس همه و همه را می توانید روی دیوار خانه خود داشته باشید. شما می توانید منظره شهر مورد علاقه خود را از لیست تصاویر زیر و یا از گالری تصاویر خودتان انتخاب کرده و تیم چاپ لابل آن را برای شما در ابعاد مورد نظرتان چاپ می کنند. این تصاویر به صورت دیوار و سقف کششی اتاق خواب، اتاق کار و حتی محل کار شما را بسیار زیبا می کند و با نورپردازی مناسب می توانید به این تصاویر زندگی و تحرک ببخشید.

منظره

تصاویر مناظر طبیعی برای مثبت کردن جو هر محیطی، بسیار موثر و قدرتمند است. شما می توانید این تصاویر را برای چاپ روی سقف کشسانمنازل خود انتخاب کنید. این تصاویر احساسات لطیف را بیدار و روحیه افراد را پرانرژی می کنند. هنگامی که به تصویر منظره های زیبا می نگریم، تجربیات عکاس هنگام ثبت تصویر با ما به اشتراک گذاشته می شود.  انتخاب تنها یک تصویر از بین هزاران تصویر از منظره های جذاب و دیدنیکار بسیار سختی است.

 تصاویر کودکانه و فانتزی برای استفاده در دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان

کودکان به رنگ های روشن و طرح های نورانی بسیار علاقه مند هستند. پس هنگام طراحی داخلی خانه، اتاق کودکتان را جا نیاندازید. طراحی اتاق کودکان از جذاب ترین و البته ظریف ترین مراحل دکوراسیون داخلی است. کودکان اکثر وقت روزانه خود را در اتاقشان می گذرانند، آن ها در اتاق خوابشان بازی می کنند، درس می خوانند و می خوابند. پس اهمیت انتخاب طرح سقف کششی مناسب برای آن ها بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید  انواع سقف کشسان_ نوسادکور

غذایی

تصاویر مربوط به مواد غذایی بیشتر در سقف کشسان آشپزخانه ها، رستوران ها، فودکورت ها و کافه ها استفاده می شود. امروزه در طراحی داخلی رستوران ها بیشتر از رنگ های روشن و براق استفاده می شود. استفاده از رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی، سبز و زرد در دیوار و سقف، موجب بیشتر شدن میل به غذا خوردن، بیشتر شدن شادابی و افزایش انرژی در افراد می شود.

حیوانات

تصاویر حیوانات از جمله تصاویر نشان دهنده تیپ شخصیتی افراد است. هر حیوانی سمبل نوعی رفتار است. برای مثال داشتن تصویر چاپی اسب بر روی سقف کشسان، نشان دهنده آزادی بدون مرز است. اسب ها همیشه حس رهایی از مرزهای ذهنی انسان را به وی می بخشند. ببرها به معنای عبور از سختی ها و ترس ها با پیدا کردن قدرت نهادینه در خود هستند. در حالی که گربه ها نماد جادو و اسرار هستند. پس می بینیم انتخاب هر کدام از این حیوانات زیبا به عنوان سقف کششی در خانه، معنا و انرژی خاصی را در خودشان دارند.

نمونه عکس و طرح

سقف های کاذب کشسان با عکس های چاپی و گرافیکی و تزیینی، مناسب دکوراسیون داخلی بوده و برای تکمیل زیبایی مکان و اتاق مورد نظر شما ایده آل می باشد چون تا مدت طولانی برای شما تازگی خواهند داشت.چاپ عکس و طرح بر روی این نوع از پارچه ها انجام می شود:
– براق
– مات
– ساتن
– شفاف
 

آنچه باید در ارتباط با محصولات چاپی بدانیم:

– حداکثر عرض پارچه بدون درز 3.2 متر
– حداقل زمان تولید 1 روز.
– برای خشک شدن سریع جوهر در چاپ از حلال بدون بو استفاده می شود.
– تصویر را می توان در کل پارچه ی سقف کششی و یا در یک قسمت کوچک از آن چاپ کرد .
– فاصله ی پارچه تا سقف اصلی در نمای تصویر تاثیر می گذارد.هر چه سقف بالاتر باشد، تصویر بر روی آن بهتر به نظر می رسد.
– برای تشخیص دقیق رنگ توصیه می شود نمونه کوچکی از عکس برای چاپ سفارش داده شود.