18
اکتبر

بازار رقابتی در سقف های کشسان

یادآوری کوچک:
بیش از 40 سال است که استفاده از سقف کششی در اروپا رواج دارد. تنها یک نام تجاری وجود دارد که سقف کششی را حدود 120-150 یورو در هر متر مربع یا 12 تا 18 دلار در هر فوت مربع فروش می­رساند. این قیمت ها از آن زمان تا به حال افزایش یافته اند.
با پیشرفت در حوزه صنعت تولید مواد خام (بر پایه PVC)، حجم فروخته شد، قیمت اینگونه سقف­ها در اروپا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. امروزه سقف کششی در اروپا 55 تا 80 یورو در هر متر مربع یا 6 تا 7 دلار در هر فوت مربع فروخته می شود. ما در مورد قیمت متوسط ​​هر برند صحبت می کنیم و همچنین آنهایی که در کانادا یافت می­شوند. ورود رقبا نیز بر قیمت پایین و جدید سقف کشویی تاثیر گذار بوده است. سپس، تکامل عظیمی در دنیای سقف های کششی پدیدار شد. می­توان تکامل نامبرده را ظهور سیستم منقطع دانست که از TENDLight برای سقف های کششی استفاده می کرد. این سیستم باعث صرفه جویی در تولید بوم شد. این سیستم به طور گسترده توسط رقابت مورد انتقاد قرار گرفت و امروز هنوز هم به این همین منوال ادامه دارد. حتی این نوآوری بر کاهش قیمت سقف کششی تاثیرگذار بود و شرکت ما یکی از پیشروان مهم در سیستم منقطع محسوب می­گردد. TENDLight تنها شرکتی است که این سیستم را در سراسر آمریکای شمالی به مشتریان خود ارائه می دهد. روش نصب و راه اندازی آنها بسیار فنی و کاملا متفاوت از سیستم دیگر به نام “Harpoon” است. قیمت های جدید و پایین تر سقف های کششی دامنه قیمت­های سقف ها را تا در حدی در اروپا نسبت به سقف­های کاذب یکسان نگه می­دارد. و این دقیقا همان چیزی است که ما قصد داریم در کانادا به انجام برسانیم. در حال حاضر امکان انتخاب بین یک سقف دیواری+ رنگ یا مدت زمان دوام آن طی سالیان سال تقریبا با قیمتی یکسان برای شما وجود دارد. به همین دلیل است که ما سقف­ها را در دنیای نوسازی و ساخت و سازهای جدید به ارمغان آوردیم، آنها دیگر تنها به حوزه ساخت ساز لوکس و مجلل محدود نمی­شوند. بنابراین مشتری می تواند از کلیه مزایای سقف های کششی با هزینه سقف­های سنتی بهره مند گردد. این امر ما را از ساختن پروژه های با کیفیت بالا و کاربرد نور و یا کاربرد گچ در دورادور اتاق را متوقف می­کند.
TENDLight Stretch Ceiling creation. لطفا به پروفایل HOUZZ نگاهی بیندازید.
پس چرا ما سقف­های با قیمت های 12 تا 16 دلار در کانادا و تا 20 دلار در هر فوتومتر در ایالات متحده را به چشم میبینیم؟
در تمام صداقتی که در گفتارمان دارریم ما پاسخی برای این سوال نداریم. برخی از برند های تولید شده در اروپا و سرایت یافتن آنها به شمال امریکا ، باعث بوجود آمدن هزینه های اضافی شده است، که ما به دنبال آن نیستیم. اما بعید است که این عمل باعث بوجود آمدن چنین هزینه های اضافی گردد. ما سعی نداریم پاسخی به برای این سوالات پیدا کنیم، اما می توانیم توضیح دهیم که نرخ های ما در این حوزه معقول تر هستند. سقف های کششی ما بین 6 تا 7 دلار در هر 2 فوت یا در برخی موارد حتی با قیمتی کمتر موجود می­باشند خوب، حالا وقت پاسخ به سوال فوق رسیده است: سقف­های کششی ما با قیمت بازار اروپایی فروخته می شوند، یعنی قیمتی که از نظر ما مقرون به صرفه است.
بومهای ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند، ساخت آلمان بدون فتالات (مواد افزودنی به پلاستیک برای افزایش انعطاف پذیری و شفافیتشان). ما سالها با بهترین سازندگان فابریک کار کرده ایم. و با این حال می توانیم این نرخ ها را بپذیریم. نصب کننده های ما از کار با محصولات ما لذت می برند و از اینکه قادر به پیشنهاد سقف­های با کیفیت به مشتریان هستند قدران ما هستند و هنوز هم از زیبایی و کیفیت محصولات ما شگفت زده می­شوند. با محصولات TENDLight هزینه های پنهانی وجود ندارد. سیستم به ما امکان پیشنهاد قیمت­هایی بدون بار اضافی برای زوایای یک اتاق (اتاق هایی با شکل غیر متعارف) فراهم می­کند . در اتاق هایی با زوایای مختلف، سقف ممکن است گران تمام شود! اما نه با سقف کششی TENDLight.
به طور خلاصه، بر حسب تجربیاتی که کسب کردیم می­توانی بگوییم که این نام یا قیمت نیست که سقف زیبا را می سازد، بلکه این نقش نصب کننده حرفه ای است که صاحب هنر و چیره دستی نصب سقف کششی است. (توجه داشته باشید برخی از نصب کننده های مستقل بدون نیاز به ردیابی و بدون ضمانت، بوم­هایی را می فروشند و احتمالا به همان سرعتی که ظاهر می شوند، ناپدید می شوند). ما TENDLight شرکت ارائه کننده سقف­های کششی هستیم . ما در فروش سقف های کششی و تاسیسات مسکونی و تجاری تخصصی عمل می­کنیم. انتخاب TENDLight انتخاب سقفی با قیمتی عادلانه است!

بیشتر بخوانید  جدیدترین آسمان مجازی