نوسا دکور-جدیدترین آسمان مجازی
27
ژانویه

جدیدترین آسمان مجازی

جدید ترین آسمان مجازی (سقف کشسان)

سقف کشسان پاسخی به نیاز زیبایی پسندی و زیبایی جویی انسان امروز است. یک طرح زیبا و خاص در سقف ساختمان شما می تواند بخشی از نیازهای شما به دیدار طبیعت و شگفتی های آن را برطرف نماید. این از خصلت انسان هاست که به طبیعت نیاز داشته باشند و ارتباط بسیار خوبی با طبیعت داشته و در آن احساس راحتی , امنیت و آرامش نمایند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به طبیعت علاقه خاصی دارید اما متاسفانه زمان و امکان برای رفتن به طبیعت و استفاده از زیبایی های طبیعی آن را ندارید می توانید به روشی طبیعت را وارد محل زندگی یا محل کار خود نمایید. آسمان مجازی یک گزینه مناسب برای شما علاقه مندان طبیعت و مناظر زیبای طبیعی است. در نصب و اجرای آسمان مجازی به دلیل استفاده از روشهای خاص نورپردازی نمای نزدیکی از طبیعت و آسمان به وجود می آید. این منظره طبیعی در نمای داخلی ساختمان علاوه بر اینکه به زیبایی و لطافت محیط کمک می کند می تواند ویژگی های دیگری از جمله آرامش بخشی و تمدد اعصاب و رفع خستگی بدن به خصوص چشم داشته باشد.

نوسا دکور-جدیدترین آسمان مجازی

نصب آسمان مجازی و نور پردازی در آسمان مجازی

نصب آسمان مجازی در سقف را نوعی شبیه سازی و الهام از طبیعت در محیط های بسته می دانند. در نصب آسمان مجازی از انواع طرح ها و رنگهایی که از طبیعت زیبا الهام گرفته شده اند استفاده می شود. در طراحی آسمان مجازی هیچ محدودیتی در طرح و رنگ وجود ندارد. این بسته به سلیقه مشتری است که از چه نوع طرحی در زیباسازی سقف منزل و یا ساختمان خود استفاده نماید.

بیشتر بخوانید  مقاومت سقف کشسان_ نوسادکور

در این نوع سقف های تصویر دار می توان از قابلیت نور پردازی نیز استفاده کرد. کافیست منابع مورد نیاز برای نورپردازی سقف خود را انتخاب کنید و در زمان نصب آسمان مجازی آنها را نیز نصب نمایید. سپس با روشن شدن کلید برق می توانید منظره بسیار زیبایی از طبیعت را بالای سر خود ببینید.

نوسا دکور-جدیدترین آسمان مجازی

نورپردازی در نصب آسمان مجازی

نورپردازی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین قابلیت های آسمان مجازی است. از منابع نوری مختلف می توان برای نورپردازی سقف کشسان استفاده کرد. سیستمهای نورپردازی در آسمان مجازی به دو روش نور رسانی می کنند. استفاده از روش های نورپردازی بسته به نیاز و سلیقه مشتری انجام می شود و شرایط نورپردازی در آماده سازی سفارش مشتری مد نظر قرار می گیرد.

سیستم نورپردازی فلورسنت کم مصرف T4
سیستم نورپردازی LED از جمله سیستم های نورپردازی در نصب آسمان مجازی می باشد.

ضد اشتعال
مقاومت بالا
طول عمر بیش از 12 سال
تنوع طرح و رنگ
انعطاف پذیری بالا
امکان چاپ انواع تصاویر
عدم مشاهده درزها در کار
عدم جذب مواد شیمیایی
قیمت مناسب

اما شاید قابلیتی که بیشتر از همه در سقف کشسان جلب توجه می کند؛ قابلیت چاپ طرح‌های دلخواه روی آن باشد. این مزیت به طراح اجازه می هد که بتواند نقش های مورد علاقه اش را انواع رنگ ها ترکیب کند و تجربه های جدیدی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه به دست بیاورد.
سقف کشسان در طراحی ویترین های فروشگاهی
نوعی از این سقف های کشسان با نام ترنس لوسید قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی را دارا می باشد، این قابلیت به طراحان امکان تغییر فضای داخلی را به کمک نور می دهد. این تکنولوژی در طرای ویترین های فروشگاهی، رستوران ها و کافی شاپ ها، سالن های انتظار و صحنه سازی تئاتر و و سینما و دیگر اماکن که در آنها اصل تغییر رنگ نور مد نظر است کاربرد نا محدود دارد.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب سقف کناف

سقف های کشسان، سقف کاذب هایی مقرون به صرفه

از خواص دیگر می توان به امکان مکرر باز کردن و نصب مجدد در کوتاهترین زمان اشاره کرد لذا با توجه به اینکه ریل های MSC فقط به لبه محیط سقف نصب می گردد با باز کردن پشت آن کلیه تاسیسات و تجهیزات پشت سقف کشسان به راحتی در دسترس قرار می گیرد. تعویض رنگ، طرح و تعمیرات در کوتاهترین زمان و بدون صدا، رنگ و هر گونه آلودگی دیگر باعث می گردد که در ساختمان های تجاری، بیمارستان ها و کلیه مکان هایی که هزینه مادی و معنوی توقف فعالیت ساختمان بسیار بالاست بدون ایجاد اختلال در فعالیت ساکنین و استفاده کنندگان ساختمان بالاترین صرفه اقتصادی و ایمنی را به وجود آورد.

نوسا دکور-جدیدترین آسمان مجازی

سازگاری بالا با محیط زیست در سقف های کشسان

تمامی مواد اولیه که در ساخت سقف کشسان به کار رفته از مواد قابل بازیافت در طبیعت می باشد. این پوشش از سرایت بیماری های میکروبی در محیط جلوگیری می نماید و بیش از ۵۰ نوع میکروب، باکتری و قارچ را از بین برده آن ها را از محیط دفع می نماید. لازم به ذکر است سقف های کششی به غلط توسط برخی از مردم با نام باریسول شناخته می شود، باریسول یک برند تجاری بوده و ماهیت این سقف ها stretch ceilings می باشد.