نوسا دکور-سقف کشسان
27
ژانویه

جدید ترین تکنولوژی سقف کشسان

جدید ترین تکنولوژی سقف کشسان که هیچ جا ندیده اید

سقف کشسان ورژن امروزی دکوراسیون داخلی که به شیوه نوین اجرا می‌شوند و همچنین از سقف‌های کشسان می‌توانید به عنوان تابلو هم استفاده نمائید.

شاهد این موضوع هستیم که مجموعه های زیادی وجود دارن که با استفاده از جدیدترین متدها در دکوراسیون داخلی سعی بر این دارند تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان فراهم نماید، همچنین استفاده از تجهیزات حرفه ای و کادر اجرایی مجرب از شاخص ترین الزامات این شرکت ها محسوب می‌شود.

نوسا دکور-سقف کشسان

انواع سقف کشسان

سقف کشسانی پرینتی

یکی از برترین ویژگی‌های سقف کشسان امکان چاپ انواع طرح‌ها و عکس‌ها با رزولوشن بالا بر روی متریال کشسان می‌باشد.
سقف کشسان پرینتی قادر است نور و روشنایی را به راحتی از خودش عبور دهد. این خصوصیت موجب جذابیت و زیبایی منحصربه‌فرد در دکوراسیون داخلی محیط می‌شود و زیبایی خاص و چشمگیری ایجاد می‌کند. سقف کشسان توان تحمل مضاعفی را دارد و به راحتی دچار نقص نمی‌شود. یکی دیگر از نکات مهم که راجع به این سقف می‌توان به آن اشاره کرد ضد رطوبت بودن متریال آن است.
از شما دعوت می‌شود برای دیدن ویدئو پروژه‌های اجرا شده سقف کشسان از سایت ما بازدید و بر روی لینک سقف کشسان اهواز کلیک کنید.
شرکت نگین الماس مجری برترین سقف کشسان اهواز و دارای نمایندگی بسیار فعال و متبحر و با تجربه عالی در شهر اهواز می‌باشد و اجرای پروژه‌های بسیاری در شهر اهواز به عنوان برگ زرینی از سوابق شرکت نگین الماس است.

سقف کشسانی لاکی

تفاوت سقف کشسان لاکی و پرینتی در عبور نور، روشنایی، نوع نورپردازی و متریال می‌باشد. نورپردازی سقف لاکر بوسیله لامپ‌های فیبر نوری و هالوژن‌ها انجام می‌شود و ماندگاری این نوع سقف بسیار است و از عمر طولانی برخوردار و غالباً رنگ آن ثابت مانده و در گیر تغییر و تحول نمی‌شود.

بیشتر بخوانید  سقف کشسان لابل در تله کابین رامسر

سقف کشسانی ترنسپرنت

از مهمترین کاربردهای سقف کشسان، پخش کردن نور و روشنایی در محیط است که‌این کار از مهم‌ترین خاصیت‌های این سقف به شمار می‌رود. با توجه به توزیع یک دست و گسترده نور عمدتاً در مکان‌های تجاری و اداری به کارگیری متعددی دارد. البته از این ویژگی هم برخوردار که به صورت جداگانه برای آن سیستم نورپردازی هم تهیه و تنظیم کرد و روشنایی‌های متفاوتی را برای شما خلق نماید.

سقف کشسان ساتین

سقف کششی ساتین در واقع حد وسط سقف کدر و درخشان و این جور پارچه میزان عبور روشنایی نسبی داشته و دوچندان پرکاربردتر است و برای افراد خلاق و هنری بهترین گزینه به حساب می‌آید.

نوسا دکور-سقف کشسان

آسمان مجازی

آسمان مجازی از جمله سقف‌های تصویری پرطرفدار می‌باشد که به صورت تایل های مشبک در ابعاد و اشکال مورد نظر شما قابل ارائه و نصب است. نکته قابل اهمیت در اینجا این است که حتماً برای نصب آسمان مجازی و سقف کشسان از کادری متبحر و با تجربه بهره مند شوید.
نصب پنل‌های آسمان مجازی آسان است اما اصول و ریزه کاری‌های مهمی دارد که باید حتماً رعایت شود. تیم حرفه ای نگین الماس با تجربه‌هایی که در این راه کسب کرده است بدون کوچک‌ترین مشکل و آسیبی می‌تواند جزئی‌ترین موارد را برای شما پیاده سازی نماید که بعدها دچار مشکل نشوید.
شرکت نگین الماس با ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده و شایسته‌ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. ما مشاور و همراه شما هستیم و خدماتی مطلوب با متدهای روز دنیا را به شما ارائه می‌دهیم.
سقف های کشسان قابل ترکیب با انواع سقف کاذب می باشد و می توانید به راحتی آنها را با سقف کناف یا نمونه های دیگر نیز ترکیب کنید تا یک دکوراسیون چشم نواز برای واحد خود به وجود بیاورید.
کاربرد این محصولات بسیار گسترده می باشد و با توجه به اینکه طرح های بسیار متنوعی را می توان برای آنها ایجاد کرد، قابل نصب در بسیاری از محل ها مانند آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی، رستوران، سالن اجتماعات، دفاتر اداری و … می باشند. طول عمری که برای این محصولات ذکر شده، در حدود ۵۰ سال است که همین عامل نیز باعث شده تا اجرای سقف کشسان بسیار مقرون و به صرفه باشد.

بیشتر بخوانید  قیمت سقف کشسان