29
مه

نوسادکور_علت محبوبیت سقف کشسان چیست ؟

سقف: یکی از اولین جاهایی که در هر ساختمان به چشم می آید و طراحی آن دارای اهمیت زیادی می شود، سقف است. امروزه با پیشرفت ابزار ساخت و طراحی های خاص، ما شاهد استفاده از نوعی سقف های کاذب هستیم که با طرح ها و تصاویر دلخواهمان بر روی سقف جا خوش می کنند. با نوسا دکور همراه باشید.
این سقف های مدرن و خاص دارای ویژگی های متفاوتی هستند که این ویژگی ها باعث خاص شدنشان شده است. از جمله: قابلیت اجرا در اشکال مختلف، قابلیت چاپ هر نوع تصویر و طرح، و … .

سقف ­های کشسان، از متداول ترین سقف های ­کاذب دنیا

امروزه استفاده از سقف­ های کاذب بسیار متداول می­ باشد زیرا تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون داخلی فضا دارد. طراحان همواره در طراحی­ های خود از انواع سقف­ های کاذب بهره می ­برند. در دنیای سقف­ های کاذب، سقف­ کشسان تکنولوژی نوینی می­ باشد. این سقف ­ها که اولین بار در کشور فرانسه تولید شدند از جنس پلی وینیل و دارای ۱۰ سال گارانتی هستند.

سقفی با فرم و شکل دلخواه شما

سقف­ های کششی دارای قابلیت ارتجاعی می باشند که این ویژگی باعث می­ شود تا به هر فرم و شکلی قابل نصب باشند. همچنین ضخامت کم این محصول باعث سبک بودن و نصب آسان آن می­ شود.

فضای خود را بزرگ­ تر جلوه دهید

گر نیازمند بزرگتر نشان دادن فضای خود باشید می توانید از انواع براق سقف­ های کششی استفاده کنید تا با انعکاس فضا و مبلمان محیط خود، عمق و زیبایی را به آن ببخشید.
انواع براق و بافت دار این سقف­ ها در رنگ­ های متنوعی وجود دارند که امکان هماهنگ سازی با مبلمان شما­ را فراهم می­ کند.

بیشتر بخوانید  کاربرد سقف کشسان

آنتی باکتریال بودن سقف­ های کششی

این سقف­ ها آنتی باکتریال هستند به همین خاطر مناسب جهت استفاده در فضاهای بهداشتی و درمانی می­ باشند. همچنین نظافت سقف­ های کشسان با یک دستمال مرطوب به آسانی انجام می ­شود.

نور یکدست در فضای خود داشته باشید

سقف­ های کشسان در انواع نیمه شفاف قابلیت عبور نور تا ۷۰ درصد را دارند و این ویژگی موجب می­ شود تا در فضای خود نور یکنواخت و مناسبی داشته باشید. همچنین این سقف ­ها قابلیت ترکیب با انواع نورپردازی از قبیل لوستر، چراغ سقفی، هالوژن و … را دارند.

تصویر مورد دلخواهتان را برروی سقف چاپ کنید

سقف ­های کششیاین قابلیت را دارند که هر تصویری با کیفیت مناسب بر روی آن­ها چاپ شود. مجموعه نوسا دکور آلبومی از انواع موضوعات عکس را به مشتریان خود ارائه می­ دهد تا باتوجه به سلیقه ی فرد چاپ برروی سقف­ کشسان را انجام دهد.

سقف کشسان مناسب جهت استفاده در فضاهای مرطوب

این سقف ­ها مقاوم در برابر رطوبت و بخار آب می­ باشند. به همین خاطر مناسب جهت استفاده در سرویس ­های بهداشتی و استخرها هستند.