• نوسا دکور-سقف کشسان لابل
    31
    ژانویه

    سقف کشسان لابل

    سقف کشسان چیست؟

    سقف کشسان یک فناوری جدید در  رده پوشش های داخلی ساختمان است که اولین بار توسط شرکت باریسول ابداع و تجاری گردید به شکلی که هم اکنون در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران به عنون یک راهکار بسیار عالی، توجیه پذیر و اقتصادی برای پوشش های داخلی ساختمان به کار می رود. این نوع پوشش داخلی به لحاظ ویژگی های خاصی که دارد از یک بخش یا ماده تکمیل کننده ساختمان به بخشی از چیدمان طراحان داخلی تبدیل گردید. این نوع از پوشش اگرچه نام سقف را به دنبال خود می کشد تنها در سقف اجرا نمی شود، می توان این نوع از پوشش را به صورت دیوارپوش یا پوششی برای اشیاء یا لوازم سه بعدی هم در نظر گرفت و آن را به صورت معلق به عنوان تزئینات داخلی به کار برد اما همچنان بیشترین کاربرد این نوع از پوشش برای سطح مسطح علی الخصوص سقف است.

    علت نامگذاری سقف کشسان چیست؟

    نوعی از پارچه pvc با خاصیت انعطاف پذیری بالا، کشش، پایداری و مقاومت کافی ماده اصلی و تشکیل دهنده سقف کشسان است. این نو پی وی سی بوسیله گیره های نگهدارنده ای که در اطراف سازه بر روی ریلهایی قرار می گیرد پارچه پی وی سی را روی سقف ثابت نگه داشته و از تغییر فرم آن جلوگیری می کند در هنگام نصب پوشش برای فرم دهی و صاف کردن حین نصب معمولا بوسیله دستگاههای گرمازایی که از فاصله یکی دو متری حرارت را به پارپه مخوص منتقل کرده و آن از دو سمت کشش می دهند. به همین دلیل است ک این نوع سقف به «سقف کشسان» یا «سقف کششی» معروف شده است.

    نوسادکور-سقف کشسان

    سقف کشسان لابل چیست؟

    این سقف یکی از انواع سقف های کشسان می باشد که استفاده از آن در کشورمان رو به افزایش است و از استقبال ویژه ای توسط سازمان ها و مراکز اداری و هتل ها رو به رو شده است . این سقف دارای تمامی ویژگی های زیبایی شناختی ، ایمنی نصب و استفاده ، و نکات سلامتی بهداشتی برای استفاده در هر گونه محیط های استریل و مهم از نظر آنتی باکتریال می باشد .

    کاربرد سقف کشسان چیست

    سقف کشسان را به دلیل فاکتورهای کاربردی و تخصصی متنوع در فضاهای داخلی مختلف نصب می کنند. این فاکتورهای ویژه موجب شده است این سقف کاذب علاوه بر مصارف دکوراتیو، مصارف مختلفی از جمله ایمنی، بهداشت، بهینه سازی ساختمان سازی و … داشته باشد. در این مطلب می خوانید که کاربرد سقف کشسان چیست و چه مزایایی دارد.

    پوشاننده ایرادات و تاسیسات سقف

    سقف کشسان را می توان به عنوان پوشش زیبایی در نظر گرفت که تمامی ترک ها، لکه های ناشی از تجمیع رطوبت، سایه روشن ناشی از رنگ کردن غیراصولی سقف و … را می پوشاند. در اماکنی که سقف آن ها دارای سیم کشی و تاسیسات بسیاری است، کاربرد این سقف به عنوان پوشاننده، قدرت خود را به خوبی نشان می دهد.

    زیبایی

    امکان پیاده سازی و نصب نورپردازی، امکان چاپ روی سقف کشسان، تنوع رنگ بی نظیر (150 رنگ) و امکان فرم دهی، سقف کشسان را تبدیل به متریالی مثال زدنی می کند. چاپ روی سقف کشسان شبیه سازی تخیلات افراد را ممکن می کند. به همین دلیل سقف کشسان مورد علاقه افراد هنرمند و زیبایی پسند است. آنچه در تصاویر به وضوح قابل مشاهده است هماهنگی رنگ و سبک سقف با دکوراسیون منزل می باشد. به دلیل تقدیم حق انتخاب به مشتریال، آن ها می توانند رنگ، طرح، فرم و سبک سقف را به دکوراسیون منزل خود بسیار شبیه کنند.

    نورپردازی

    تنوع در نورپردازی سقف کشسان با استفاده از تجهیزات پرطرفداری همچون لوستر، هالوژن، فیبر نوری و کریستال های ستاره ای سواروسکی موجب می شود سقف کشسان یکی از متریال های مورد علاقه افراد فعال در صنعت ساختمان باشد. تنوع در انتخاب رنگ، طرح، فرم و نوع نورپردازی نشان دهنده انعطاف پذیری بالای سقف کشسان  است. بدین ترتیب افراد می توانند به راحتی انتخابی باب میل خود داشته باشند.

    نوسا دکور-سقف کشسان

    مزایای سقف کشسان لابل:

    سریعترین نصب بدون نیاز به زیرسازی: سقف کشسان لابل ظرف مدت زمان 24 الی 72 ساعت کاری آماده و به مشتری تحویل داده می شود. تیم اجرایی لابل توانایی اجرای روزانه تا 300 متر­ مربع از سقف لابل را دارد. زیبایی منحصر به فرد: سقف کششی لابل از انواع سقف های دکوراتیو بوده و ترکیب منحصر به فردی از زیبایی و خلاقیت است. شما می توانید هر انچه در ذهن دارید را با سقف های کشسان لابل به واقعیت برسانید. قابلیت جابجایی: هر ­زمان که نیاز به دسترسی به فضای پشت سقف وجود داشته باشد، می­ توان در کوتاه ­ترین زمان ممکن، سقف را باز و بسته کرد. سقف­ های کشسان لابل دارای قابلیت جابجایی نیز هستند. در صورت نقل مکان مشتری به منزل جدید، می­ توان سقف را باز کرده و مجددا در محل جدید نصب کرد. تحمل وزن بالا و مقاوم در برابر ریزش بار احتمالی: سقف­ کششی لابل در برابر ریزش مصالح ساختمانی (در صورت وقوع زلزله، ریزش آوار و مشکلات تاسیساتی) انعطاف پذیر و مقاوم می­ باشد. گروه صنعتی لابل محصولات خود را در برابر بار وارده تا 150 کیلوگرم در هر مترمربع ضمانت می ­کند. مقاوم در برابر اشتعال: سقف لابل در برابر اشتعال مقاوم است؛ به این معنی که در معرض آتش شعله ور نمی شود و از انتشار آن جلوگیری می کند. همچنین سقف لابل پس از اطفای حریق به حالت اولیه خود باز می گردد. شایان ذکر است که سقف کشسان لابل دارای استاندارد اروپایی آتش نشانی نیز می باشد.
    بیشتر بخوانید  کاربرد سقف کشسان
    پوشاندن سیم کشی، لوله کشی، پوسیدگی و خرابی­ های موجود در سقف: از آنجایی که سقف لابل نوعی سقف کاذب به حساب می‌آید، اندکی از سقف اصلی پایین تر نصب شده و این مسئله موجب می شود مانند پوششی، تمامی خرابی ‌های سقف و مسیر اتصالات و لوله ‌ها و سیم کشی برق را بپوشاند. ضد آب، ضد رطوبت: خاصیت ضد رطوبت، ویژگی مؤثری است که سقف ­های کشسان لابل را جهت استفاده در فضاهای مرطوب مانند استخر، سرویس بهداشتی و حمام، ایده آل است. این ویژگی در مواردی همچون ترکیدگی لوله آب، نشتی لوله ­های تاسیساتی و پساب، از انتقال آب جلوگیری می­ کند و باعث پیشگیری از ضررهای احتمالی ناشی از ریزش آب در داخل ساختمان خواهد بود. قابلیت شستشو: با مدرنیزه شدن شهرها، آلودگی و چربی­ های محیطی به پدیده ­ای آزار دهنده، به ویژه در میان ساکنین شهرها تبدیل شده است. قابلیت شستشوی سقف ­های لابل این امکان را به صاحبان فضا می ­دهد که در هر زمان و به راحتی با استفاده از دستمال و شیشه شور، سقف را از آلودگی ­های محیطی پاک کنند.

    آنتی باکتریال و ضد گرد و غبار: برخلاف سقف ­های سنتی، سقف­ های لابل نه­ تنها تولید گرد و غبار نمی­ کنند، بلکه مانع از انتقال گرد و غبار از فضای پشت سقف ­می­ شوند. مواد به کار رفته در تولید این سقف­ ها امکان رشد و تکثیر باکتری و قارچ را ناممکن می ­کند. این ویژگی، سقف کشسان لابل را برای استفاده در اماکن درمانی مانند بیمارستان ­ها، اتاق­ های عمل و آزمایشگاه­ ها ایده آل می ­نماید.

    قابلیت آکوستیک: متریال سقف کششی لابل عایق صدا (آکوستیک) هستند. به همین دلیل برای سالن کنفرانس، سالن ضبط صدا، آمفی تئاتر، سالن کنسرت و … بسیار مناسب هستند.

    قابلیت چاپ با تنوع رنگ فراوان (بیش از 150 رنگ): قابلیت چاپ بر روی پارچه کشسان و تنوع رنگ بالا، امکان ایجاد هماهنگی و هارمونی سقف با دیوار، کف، مبلمان و اسباب و اثاثیه را به بهترین نحو ممکن فراهم می کند.

    وزن کم پارچه کششی: وزن هر متر­مربع سقف­ کشسان لابل حدود 200 گرم است؛ از این روی متریالی ایده آل جهت سبک­ سازی پروژه ­های ساختمانی به حساب می­ آید.

    قابلیت بزرگنمایی و بازتاب تصاویر محیط: یکی از انواع سقف ‌های کشسان، سقف لاکر است. این نوع سقف کاذب کشسان به­ دلیل سطح بسیار صاف و آینه این، تصاویر محیط را بازتاب می‌کند. این مزیت موجب بزرگنمایی و بخشیدن عمق بصری به محیط می شود.

    بیش از 20 سال طول عمر مفید و گارانتی 12 ساله: با توجه به بیش از دو دهه سابقه بین المللی گروه صنعتی لابل ، پروژه ­های بسیاری با 20 سال عمر، بدون تغییر در کیفیت، در 6 کشور دنیا وجود دارد. گروه صنعتی لابل تمامی محصولات کشسان خود را تا 12 سال ضمانت می کند.

    نوسادکور-سقف کشسان لابل

    چرا سقف کشسان محبوبیت زیادی داره؟

    این که چرا اکثراً این نوع سقف را میپسندند رابطه مستقیمی با کاربردهای سقف کشسان دارد. مزیت هایی که سقف کشسان ارائه میدهد، نسبت به رقیب هایش مثل آسمان مجازی و طلق دوغی یا یخی بیشتر بوده و همین موضوع باعث میشود مشتریان آن را بیشتر انتخاب نمایند.

    حالا این مزیت ها کدامند؟

    ۱.  سرعت اجرای بالایی دارد

    یکی از مزایای سقف کشسان سرعت اجرای آن است. اجرای سقف کشسان بمدت زمان زیادی احتیاج ندارد ولی برای نورپردازی سقف کشسان باید پیش فرض هایی را رعایت کرد که ممکن است مدت زمان اجرا را طولانی کند. هرچند بعضی از طرح ها را میشود بدون نورپردازی اجرا کرد که این موضوع سرعت اجرا را خیلی بالا برده؛ حتی گاهی ممکن است اجرای سقف کشسان را به چند ساعت خلاصه کند.

    ۲.  اجرا بسیار آسان

    یکی دیگر از مزیت های سقف کشسان، اجرای آسان آن است. برخلاف باقی سقف ها که نیاز به طراحی سازه مقاومی دارند، این سقف سازه خیلی پیچیده ای نیاز ندارد و به راحتی اجرا میشود.

    ۳.  به حالت اولیه برمیگردد

    به جرات میشه گفت مهمترین مزیت سقف کشسان همین است. تغییر شکل به هر صورت که انجام بشود بعد از گرما دادن به سقف، از بین رفته و سقف به حالت اولیه خودش برمیگردد.

    برای این کار از مواد دارای حافظه استفاده میشود. این مواد از جدیدترین علوم روز نشات گرفته و در یک درجه دمای مشخص به حالت اصلی خودش برمیگردد. درجه دمای مورد نیاز برای این تغییرشکل معمولا بیشتر از دمای محیط بوده و با استفاده از گرمکن این تغییر اتفاق خواهد افتاد.

    یعنی اگر یک وقت سقف منزل چکه کرد و بخاطر جمع شدن آب، سقف کشسان منزل اصطلاحا شکم داد، میتوانید یک گوشه سقف را باز کرده و آب را خالی کنید؛ پس از آن هم با گرمکن آن را به حالت قبلی برگردانید.

    ۴.  تنوع بالای طرح ها

    استفاده از سقف کشسان یعنی داشتنِ هم زمان تنوع در طرح و اجرایِ سریع. طرح های مختلفی که در سقف کشسان استفاده میشوند، با توجه به جنس مواد و نحوه نورپردازی سقف کشسان متفاوت می باشد. در ادامه در مورد این موضوع مفصل صحبت خواهیم کرد.

    ۵.  ضمانت اجرایی بالا

    بسته به نوع نورپردازی که استفاده شده، ضمانت اجرای این نوع سقف از یکسال تا پنج سال متغیر است. طی این دوره زمانی اگر سقف آسیب ببیند و یا نور آن تغییری کند، میتوان به مجری سقف تماس گرفته شود و بدون هیچ هزینه ای، آن را تعویض کنید.

    البته یادتان باشد در حین عقد قرارداد باید ضمانت محصول و اجرا را با مجری آن چک کنید تا درجریان جزئیات ضمانت قرار بگیرید. حتی این موارد میتواند یکی از معیارهای اصلیت برای انتخاب مجریِ سقف کاذب کشسان باشد!

    1. قابلیت خاص سقف کشسان PVC

    گفته شد که وقتی سقف دچار آسیب شد و از سقف منزل بر روی سقف کشسان آب چکه کرد، این سقف آب را از خودش عبور نمیدهد؛ ولی برخلاف بقیه انواع سقف ها، این سقف میتواند آب را در یک نقطه از خودش جمع کند و حتی میتواند وزن آب در حد چند لیتر رو تحمل کند.

    بیشتر بخوانید  دلایل استفاده از سقف کششی در مدارس_نوسادکور

    نوسا دکور-سقف کشسان لابل

    کیفیت بالای سقف کشسان لابل به چه عواملی بستگی دارد؟

    سقف کشسان را می توان نوعی سقف کاذب دکوراتیو به شمار آورد که جایگزین سقف های کاذب سنتی شده و برند هایی نظیر برند لابل در حاضر یکی از تولید کنندگان آن می باشند.

    این برند در حاضر با استقبال گسترده روبرو شده است که بخشی از آن به دلیل کیفیت بالای تولید آن می باشد. چه عامل یا عواملی سبب کیفیت بالای سقف کشسان لابل شده اند؟

    این عوامل را می توان در چندین مورد بر شمرد:

    عدم نیاز به زیر سازی و نصب آسان. این سقف ها در مدت زمان کوتاه حداکثر تا سه روز قابل تحویل به مشتری را دارند.

    سقف کشسان در کارخانه تولیدی تهیه می شود و هیچ مرحله از آن در محل انجام پروژه انجام نمی گیرد. به این ترتیب سقف به صورت آماده به مکان مورد نظر برده شده و نیازی به استفاده از مصالح مختلف ندارد.

    این گونه سقف ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند که جلوه ای از خلاقیت و زیبایی را ایجاد کرده و امکان نور پردازی های متنوع را نیز به آن می بخشد.

    قابلیت جابه جایی آسان از دیگر نشانه های کیفیت بالای سقف کشسان لابل است. این مورد اجازه دسترسی به فضای پشت سقف کشسان را داده و به همین دلیل در مدت زمان کوتاه می توان آن را باز و بسته کرد. این امکان وجود دارد که حتی در صورت نقل و مکان بتوان سقف را به مکان جدید منتقل کرد.

    سقف کشسان لابل اورجینال دارای گواهینامه فنی از سوی مرکز تحقیقات ساختمان و شهرسازی است و به همین دلیل از استاندارد های مربوطه برخوردار است.

    این سقف ها در برابر ریزش مصالح و وقوع حوادثی نظیر زلزله مقاوم بوده و تا 150 کیلوگرم در متر مربع از ضمانت برخوردار می باشند.

    سقف لابل همچنین دارای مقاومت در برابر اشتعال و آتش سوزی بوده و انتشار آن جلوگیری می نماید. در این زمینه این برند دارای استاندارد اروپایی آتش نشانی می باشد.

    تمامی خرابی ها و آسیب های وارد شده در سقف و همچنین سیم کشی ها و لوله کشی های آن به کمک سقف کشسان لابل پوشانده شده و به همین دلیل با نمونه سقف های کاذب دیگر تفاوت آشکاری دارد.

    به جز موارد فوق، ضد آب و ضد رطوبت بودن سقف کشسان آن را گزینه مناسبی برای فضا هایی همچون استخر ها و سرویس بهداشتی نموده است. این خصوصیت همچنین سبب شده است تا در صورت ترکیدگی لوله و تاسیسات بتوان از خسارت های احتمالی وارد به آن جلوگیری نمود.

    قابلیت شستشو آلودگی ها و چربی های سقف کشسان نیز از دیگر مزیت های سقف لابل است که امکان شستشوی آسان و راحت را به آن بخشیده است.

    ضد گرد و غبار و همچنین آنتی باکتریال بودن از دیگر ویژگی هایی است که امکان رشد باکتری ها و مواد آلوده کننده را در سقف کشسان لابل از بین برده و آن را قابل استفاده در مکان هایی مانند اتاق عمل و بیمارستان ها نیز نموده است.

    مواد اولیه به کار رفته در سقف کشسان لابل به آن خاصیت عایق صدا بودن بخشیده و به همین دلیل می توان آن را در سالن های کنفرانس و کنسرت به کار برد.

    نوسا دکور-سقف کشسان لابل

    نکات سقف کشسان لابل

    به دلیل اینکه این سقوف پیش ساخته و از سقف کاذب می باشند مقداری پایین تر از سقف اصلی نصب میشوند که این نکته در سقف لابل خود سبب پوشاندن نواقص و یا خرابی ها و همچنین لوله های آبی و یا سیم کشی های برق می باشد .

    ترکیدگی لوله یکی از نکات منفی و احتمالی بسیاری از ساختمان ها است که ممکن است دیوار آن منطقه را با آسیب های احتمالی روبه رو کند . سقف های لابل ضد رطوبت بوده و امکان هرگونه انتقال رطوبت و آب را در خود راه نمیدهد .

    لذا علاوه بر محیط های ساختمانی در بسیاری از محیط های با رطوبت زیاد همچون مراکز صنعتی که با آب سرو کار دارند و یا استخر های ساختمان های لوکس یا مراکز تفریحی آبی و یا در حمام ها و سرویس های بهداشتی نیز کاربرد های فراوانی را دارا می باشند .

    سقف کشسان گلکسی

    سقف کشسان گلکسی یکی ازانواع سقف‌های متفاوت لابل معرفی می‌شود، این سقف کششی سطحی مانند سقف کششی آینه ای دارد به استثنا که سطح این سقف علاوه بر براق بودن دارای اکلیل‌های نقره‌ای و طلایی است، به طوری که اگر رنگ های مشکی، سرمه‌ای و آبی پر رنگ را برای این سقف استفاده کنید، گویا یک شب پر ستاره را در سقف داخلی منزل خود به تصویر کشیده‌اید. اکلیل‌هایی که در سقف کشسان گلکسی به کار رفته است مانند سنگ‌های قیمتی برلیان بر روی این سطح پارچه می‌درخشند، به صورتی که اگر نورپردازی بر روی این سقف کششی به کار رفته باشد، افکت گلکسی را بر روی این سقف چند برابر کرده و جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد را برای بیننده رقم می‌زند.سقف کشسان گلکسی لابل برای محیط‌های مختلفی چون اتاق خواب، اتاق کودک، کافه، رستوران و مکان‌هایی که در آن نور پردازی به کار رفته باشد بسیار مناسب است.

    با استفاده از سقف کشسان براق یا همان لاکر لوتوس آسمان مجازی یا همان فضای مجازی را به ارمغان آورده است، ترکیب سقف لاکر و فیبر نوری باعث شده است فضا را شبیه ساز یکنیم. نورپردازی با استفاده از فیبر نوری کنترل داربرروی سقف لاکرای ننمای زیبا را به وجود می‌آورد که سقف کشسان آسمان مجازی بسیار اجرای دشواری دارد. برای نصب واجرای سقف کشسان گلکسی معمولا از سقف کشسان لاکر 25 میکرون استفاده می شود. سقفهای گلکسی در رنگهای آبی، قرمز، سرمه‌ایی، سفید، مشکی ….. مشاهده می‌شود.

    بیشتر بخوانید  با استفاده از سقف کشسان از محیط زیست محافظت کنید_نوسادکور

     اکلیل‌های پراکنده شده همراه با فیبر نوری در سطح سقف به کار رفته خصوصا رنگ مشکی به کار رفته در رنگ زمینه‌ی سقف منظره آسمان پر ستاره ایی را در ذهن بیننده تداعی می‌کند آسمان مجازی در بین مردم شناخنه شده است.

    نوسا دکور-سقف کشسان لابل

    سقف چاپی لابل :

    سقف های کشسان چاپی، یکی از جذاب ترین سقف هایی است که میتوان ارائه نمود.اگر به دنبال دکوراسیونی خاص و مدرن هستید؛ به شما پیشنهاد می کنیم؛ حتما سقف های چاپی را بررسی کنید.

    سقف نورگذر یا ترنسپرنت لابل :

    سقف نورگذر یا ترنسپرنت دارای ضخامت ۰٫۱۸ میلیمتریست که این سقف را به نازک ترین سقف در بین انواع متریال کشسان لابل تبدیل می کند. به همین دلیل رشته های LED نصب شده در پشت سقف به خوبی نور خود را در محیط ساطع نموده و نور مورد نیاز محیط به روش نورپردازی بک لایت به راحتی تامین خواهد شد. در محیطی که سقف ترنسپرنت لابل نصب شده است نیازی به لوستر و ابزار روشنایی دیگر وجود ندارد.

     این متریال را برای شوروم ها، نمایشگاه های اتوموبیل، سازه های نمایشگاهی، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، فروشگاه جواهر آلات و هر جایی که روشنایی تاثیر به سزایی در فروش محصول دارد؛ توصیه می کند. سقف ترنسپرنت و نور بهترین ترکیب برای محیط تجاری شماست.

    سقف کشسان اپلای لابل :

    سقف اپلای جزو زیباترین و پیشرفته ترین تکنولوژی سقف کاذب کششی است. گروه صنعتی لابل مفتخر است؛ تنها ارائه دهنده این نوع سقف کششی در ایران باشد. بدون اغراق سقف اپلای لابل، یکی از زیباترین و نوآورانه ترین انواع سقف کاذب کششی است که می توان آن را در منازل و واحدهای تجاری که دارای سبک طراحی داخلی مدرن و مینیمالیستی هستند، اجرا کرد. سقف کشسان اپلای به دلیل وجود دو پارچه در دو سطح، یک افکت سه بعدی زیبا به نمایش می گذارد.

    سقف کشسان آینه ای لابل :

    به جرات می توان گفت که سقف کشسان یکی از مدرن ترین راه حل ها برای ایجاد تحول و تغییر در دکوراسیون داخلی محل زندگی شما به حساب می آید. مخصوصا اگر کمی خلاقیت به خرج داده و به کمک سقف کشسان و دیوار پوش کشسان طرح و تصویری یکپارچه را در محیط منزل خود پیاده سازی نمایید.

    سقف کشسان آینه ای لابل در واقع یک نوع سقف کششی است که به نام سقف کشسان لاکر معروف است. نا گفته نماند که به دلیل انعکاس بالای نور در سقف کششی لاکر ، نیازی چندانی به نورپردازی های داخلی منزل نمی باشد ، و با انعکاس نور داخلی منزل شما توسط سقف کشسان لاکر می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. همچنین سقف کشسان لاکر ضد آب بوده و تقطیر ناپذیر است و به همین دلیل در استخرها ، حمام ها کاربرد بسیاری دارد.سقف کشسان لاکر اغلب در مکان هایی که سقف ارتفاع کمی دارد استفاده می شوند ، مخصوصا در دفاتر تجاری که فضاهای کوچکی دارند. از جمله نور پردازی های مناسب سقف کشسان لاکر می توان به فیبر نوری و Swarovski اشاره کرد.

    نوسا دکور-سقف کشسان لابل

    قیمت سقف کشسان

    عوامل مختلفی در تعیین قیمت سقف کشسان موثر هستند. نوع پارچه سقف کشسان، نورپردازی سقف کشسان، تجهیزات نصب سقف کشسان ، نوع اجرای سقف کشسان مواردی هستند که قیمت سقف کشسان را تعیین می کنند.

    شرکت های زیادی هستند که ممکن است لیست قیمت سقف کشسان را در اختیار شما قرار دهند اما تعیین قیمت تمام شده سقف کشسان نیاز به محاسبه دقیق کارشناسان متخصص در این حوزه دارد.

    قیمت سقف کشسان به چه عواملی بتگی دارد ؟

    1.نوع پارچه سقف کشسان را انتخاب کنید

    اینکه شما سقف کشسان ساده تک رنگ را می پسندید یا ترجیح می دهید سقف چاپی را در دکوراسیون منزل به کار ببرید در تعرفه سقف کشسان موثر است. سقف کشسان ساده با هر نوع پارچه سقف کشسان به مراتب قیمت کمتری نسبت به سقف کشسان چاپی دارد.

    2.نوع اجرای سقف کشسان را انتخاب کنید

    علاوه بر نوع پارچه سقف کشسان، نوع اجرای سقف کشسان نیز در هزینه  نصب سقف تاثیر گذار خواهد بود. در نصب سقف کشسان چند سطحی ، سقف کشسان تک سطحی ، سقف کشسان حجمی و سقف اپلای میزان پارچه  متفاوتی مورد نیاز است. همچنین بسته به نوع سقف ،قیمت  تجهیزات نصب سقف کشسان نیز متفاوت است.

    3. نورپردازی سقف کشسان را انتخاب کنید

    در انواع سقف کشسان ، نورپردازی متفاوتی پیاده سازی می شود. رشته های SMD ، نوار های RGB ، نورپردازی کریستال و فیبر نوری و … در نصب سقف کشسان مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت نورپردازی سقف نیز عاملی تعیین کننده در هزینه سقف کشسان است.

    سقف کشسان محصول مدرن در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. همان طور که در  این مقاله ذکر شد ،قیمت سقف کشسان لابل بسته به نوع سقف کشسان مورد نظر شما تعیین می شود. انواع سقف کشسان به دو دسته تقسیم می شود: سقف کشسان چاپی و سقف کشسان ساده. سقف کشسان ساده شامل پارچه کششی مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت و برلیانت است که بر روی همه ی این سقف های کشسان امکان چاپ طرح دلخواه به وسیله ابزار مخصوص چاپ وجود دارد.

0 دیدگاه

یک پاسخ بگذارید